רוצים למכור את הדירה? בואו נראה איך עושים את זה נכון!

תמונות טובות  – השתדלו לצלם את הבית כשהוא נקי ומסודר, צלמו מזוויות מחמיאות ורחבות ככל האפשר, תמונות בהם הצילום מטושטש, לא ברור וחשוך יבריחו קונים פוטנציאליים.                                                        

חשיפה מרבית – רוב המוכרים היום מפרסמים את הדירה באתר אחד או שניים כגון יד 2 או מדל”ן, אך פרסום זה אינו מספיק וקונים רבים מתפספסים בדרך. לפעמים שיטות ישנות כגון פרסום במקומונים של הסביבה יכול להביא את הקונה הנכון.

פרסום ממוקד – פילוח וחיתוך נכון של קהל היעד ושיווק יצירתי יגדילו את הסיכוי שלכם לעסקה הכי טובה.

תמחור נכון – אף דירה אינה דומה לשנייה וישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר כגון מצב הדירה, מצב תכנוני ועוד, לכן מומלץ לפנות לשמאי מוסמך על מנת לקבל הערכת מחיר ובנוסף להתייעץ עם מתווכים שזהו אזור התמחותם ומכירים את הדירות ומאפייניהם.                                                                                                                                   

תאורה – קניית דירה בדומה למוצר אחר מערבת גם רגשות אמוציונליים, לכן בית מואר עם תריסים פתוחים יגרמו לקונה להתחבר יותר לדירה ויכולים גם להשפיע על המחיר הסופי שייקבע במו”מ.                                    

תלו שלט – תליית שלט על חזית הדירה היא שלב חשוב במכירת הדירה וחשיפתה לקונים שהרבה מוכרים נמנעים מלעשות, קונה שמגיע לדירה בעקבות שלט תלוי על הדירה בדרך כלל יהיה קונה בשל ורציני יותר משום שעבר שתי משוכות רציניות בדרך לקנייה, ראשית התרשם מהשכונה והסביבה שהדירה נמצאת בה ושנית ראה את חזות הדירה עצמה ומיקומה.

זכרו, תליית שלט היא חשיפה חינמית ויעילה, אל תוותרו עליה.

ניהול מו”מ –  שלב המו”מ הוא שלב קריטי במכירת הדירה וכל טעות בתהליך עלולה לעלות לכם כסף רב ולעיתים אף לפיצוץ העסקה ,היכנסו מוכנים למו”מ, דעו מה המחיר המינימלי שלכם, דעו להיות גמישים שצריך, קשוחים שאפשר ואל תתנו לענייני אגו להוות שיקול, ולא לשכוח כי מחיר הוא אמנם מרכיב חשוב אך בנוסף יש להביא בחשבון זמן פינוי ותנאי תשלום ששווים כסף,  מומלץ לפנות ליועץ נדל”ן מנוסה במו”מ אשר יידע להשיג לכם את המחיר הטוב ביותר במינימום טעויות.

זכרו, למצוא את השילוב הנכון במשולש זה של מחיר פינוי ותנאי תשלום.

תיאור הדירה –  בעת הגעת הקונה לדירה השתדל לתת לו מידע מועיל בלבד בזמן הסיור ותן לקונה את הזמן שלו להתחבר לדירה ולהסתובב בעצמו, לפני הביקור תבדוק שאין נורות שרופות או ברזים מטפטפים על מנת לא ליצור רושם שלילי על הקונה